Scribblenauts Mega Pack
Scribblenauts Mega Pack ile Scribblenauts'un keyfini en iyi şekilde çıkarın! Keşfedilecek YEPYENİ içerikler ile iki klasik oyun! Scribblenauts Unlimited - Heyecan verici bulmacaları sonsuz sayıda yol ile çözmek için hayal gücünüzü kullanırken, Maxwell ve Lily'nin dünyasında yolculuğa çıkın. Maxwell'in 41 kardeşinin hikayesini öğrenin ve arkadaşlarınızla çevrimiçi ortamda paylaşmak için kendinize ait eşsiz nesneler oluşturun! Scribblenauts Unmasked: A DC Comics Adventure - Yeryüzünün en güçlü kötü adamlarına karşı destansı bir macerada aklınız ile meydan okuyun! Kahraman Oluşturucu ile kendi alt benliğinizi ortaya çıkarın. TITANS TOWER ve BELLE REVE gibi simgeleşmiş, yepyeni mekânları keşfetmede ve evrenin düzenini yeniden sağlamada en sevdiğiniz DC Comics süper kahramanlarına katılın. Scribblenauts Unlimited ve Scribblenauts Unmasked bir araya gelince, eğlencenin sonu yok!