Scenario Set 1
"Conflict at Gujarat Fortress", DLC 1 altında bir Free Mode senaryo olarak eklenecektir. Ayrıca, belirli koşullar yerine getirilirse, Sınırlı Skill Card, A Knowing Smile, bu savaşta elde edilebilir.