Sand & Snowman
Sand & Snowman'a hoş geldiniz, iki benzersiz karakterin sonsuz bir düşüş yaşarken destansı zorluklarla karşılaştığı heyecan verici bir macera! Bu oyun, engellerden kaçınırken ve her seviyenin sonuna ulaşmaya çalışırken becerilerinizi ve reflekslerinizi test edecek. Ana Özellikler: İki Benzersiz Karakter: Kumdan yapılmış Sandman ve kardan yapılmış Snowman'ı kontrol edin. Her karakterin kendine özgü animasyonları ve oyun tarzı vardır. Sonsuz Aksiyon: Çeşitli tehlikeli engellerden kaçınarak sonsuz bir şekilde düş. Her düşüşle yeni zorluklar ortaya çıkıyor! Tekli veya Yerel İşbirliği Modu: Tek başına oyna ve kendine meydan oku, mümkün olduğunca ileri git ya da yerel işbirliği modunda bir arkadaşınla eğlen. İşbirliği, en zorlu engelleri aşmanın anahtarıdır! Çeşitli Engeller: Kayalar ve sarkıtlardan tuzaklar ve gizemli yaratıklara kadar çeşitli engellerle yüzleş. Her seviye üstesinden gelinmesi gereken yeni tehlikeler getiriyor. Artan Zorluklar: İlerledikçe zorluklar daha da zorlaşıyor. Sonuna ulaşmak için gerekenlere sahip misin? Aksiyon ve eğlence dolu sonsuz bir düşüşe hazır ol! İster tek başına ister bir arkadaşınla oyna, Sand & Snowman unutulmaz ve adrenalin dolu bir deneyim vaat ediyor. Tüm zorlukları aşarak sonuna ulaşabilir misin? Bu maceraya katıl ve öğren!!!