Running On Magic
Çok uzaklarda bir sihir aleminde bir büyücü kaçmak için çok çalışıyor. Azrail onun üzerinde. Neyse ki, beceriksiz orakçının acelesi yok. Ama, ne kadar süreyle? Running on Magic'te, Grim Reaper'dan kaçınmak için bir engelli parkurda çaresiz bir büyücünün kontrolünü ele alırsınız. Uçan güçlerinizi kullanarak kabarcık yaratıkların üzerinden atlayın ve canlı piksel sanatı ve dinamik olarak oluşturulmuş seviyeler içeren bu koşucu platform oyununda sonuna kadar hayatta kalın. Zıplama zorlukları. Her oyuncunun erişebileceği bir oyunda çukurların ve platformların üzerinden atlayarak yolunuzu açın. Hava eylemi. Her engeli aşmak için zıplayın, süzülün ve durun. Bu yetenekleri beslemek ve her duruma uyum sağlamak için seviye boyunca yayılan büyüleri toplayın. Piksel sanatı ve akılda kalıcı müzikle işlenmiş güzel sahneler. 5 temalı dünyanın her birini keşfedin. Esprili bir dokunuşla küçük bir hikaye. Büyücüyü onlarla gelmeye ve her seferinde başarısız olmaya ikna etmeye çalışırken Azrail ile tanışın. Kolay ve rahat bir maceranın tadını çıkarabilirsiniz, ancak kendinizi denemek istiyorsanız... 4 farklı zorluk! Meydan okumayı artırın! Her mod oyunu hızlandıracak ve yolunuz boyunca daha az alım bulacaksınız. Sihirbazınızın ayrıca daha az hp'si olacaktır. En zor modda, yolculuğunuzu tamamlamak için yalnızca tek bir vuruşunuz olacak! Hızın sürekli artacağı sonsuz mod! Peki, kaçar mısın yoksa büyücümüze yardım mı edersin? Gelin ve sihirli küçük bir maceraya atılın!