Roguelike Bundle
Slay the Spire: Kart oyunu ile roguelike oyunu birleştirerek yapabildiğimiz en iyi tek oyunculu deste oluşturma oyununu yarattık. Slay the Spire'da özgün bir deste oluştur, tuhaf yaratıklarla dövüş, hudutsuz gücün andaçlarını keşfet ve kulelere tırman! - Dinamik Deste Oluşturma: Kartlarını akıllıca seç! Kuleye tırmanmaya çalışırken destene ekleyebileceğin yüzlerce kartı keşfet. Birlikte iyi iş yapan kartları seçerek düşmanları saf dışı bırak ve zirveye daha da yaklaş. - Sürekli Değişen Bir Kule: Tırmanmak için harekete geçtiğin her seferde Kulenin plan ve düzeni değişiyor. İster riskli ister güvenli bir yol seç, farklı düşmanlarla karşılaş, farklı kartlar seç, farklı andaçları keşfet ve hatta farklı elebaşlarıyla dövüş. - Güçlü Andaçları Keşfet: Andaç denilen güçlü öğeler Kulenin her yanında bulunabiliyor. Bu andaçlar güçlü etkileşimler yoluyla desteni geliştirip zenginleştiriyor. Ama dikkatli ol, bir andacı almak sana altından daha fazlasına malolabilir. Roundguard: Yaydibi Kalesi saldırı altında! Kralı kurtarmak, daha da önemlisi, altınını geri almak Roundguard’a düşüyor! Zindanın aşağısına ulaşmak için kahramanını tehlikenin ortasına atıp tehlikeli biçimde şirin canavar sürülerini geri püskürt. Sadece bir canın olduğundan, son boss’u alt etmek istiyorsan tehlikelerle baş etmeyi, stratejik tercihler yapmayı öğrenmen ve kahramanının becerilerinde ustalaşman gerekiyor. Ama merak etme, Roundguard daima kendini toplar! Zıpır Ve Komik: Dungeon crawler türünde daha önce görülmemiş, tilt benzeri kolay alışılan oynanış. Birden Fazla Sınıf: Her birinin kendi özgün becerileri, eşyaları ve arsız mizahı olan Savaşçı, Düzenbaz ya da Büyücü olarak oyna. Rastgele Oluşturulan Zindan: Her oynayışında seviyeler, ilerledikçe oluşturulur. Görev etkinlikleri ve elit canavarlar rastgele yerleştirilir. Avantajları Olan Kalıcı Ölüm: Öldüğünde, sonraki oynayışına özel bir aksesuar getirme şansın olur. Ne kadar çok altın toplarsan en güçlü aksesuarlardan birini toplama şansın o kadar artar. Arızalarla Dolu Bir Ekip Kalenin renkli simalarıyla sohbet ederek aldığın görevlerde, neden bazı sıçanların krallarını öldürmek istediğini, yöremizdeki iskelet gençlerinin bu ara nelere gıcık kaptığını ya da tuvalete yetişemezsen Savaşçının ne yaptığını öğren. Yığınla Ganimet: Stratejik seçenekler ve kombinasyon imkânları sunan etkileriyle 100’den fazla eşya ve aksesuar. Göster Marifetini: Sıralamada diğer oyuncularla yarış ve kuralları esneten, zorlu yadigârların tümünde ustalaş.