Rogue Trooper Redux
Öncü bir taktiksel atış ve çığır açan bir çizgi roman uyarlaması olan Rogue Trooper, gerçek yüksek çözünürlükle yeniden canlandırılıp yeniden düzenlenerek geri döndü. BAFTA adayı gösterilen galaksinin uzak diyarlarındaki bu ihanet ve intikam öyküsünde takdir gören muharebe ve patlayıcı üçüncü kişi aksiyonunu tecrübe edin. Siz son Genetic Infantryman (GI)siniz. Savaş için yetişip Quartz Zone katliamının amirleri tarafından ihanete uğrayınca savaş alanına tek kişilik manga olarak giriyor ve tüfeğinizde, çantanızda ve kaskınızda ölmüş üç askerin duyarlı biyoçiplerini taşıyorsunuz. Göreviniz mi? Bitmeyen vahiy savaşından harabeye dönmüş bir gezegen olan Nu Earth’ün patlatılmış kimyasal atıklar boyunca Traitor General’i aramak ve… öç almak için ilerleyin! YENİDEN DÜZENLENEN HAYDUT Klasik; HD grafikler, biçim değiştirmiş eşyalar, dinamik ışıklandırma, desteklenmiş geometri, yeni özel efektler ve fazlasıyla geri dönüyor. Yeni özellikler ayrıca modern kumanda, ekstra zorluk ayarları ve yenilenmiş kapsama sistemi de içeriyor. TAKDİR GÖREN MÜCADELE Ünlü yazar Gordon Rennie tarafından kaleme alınmış kapsamlı bir macerada 13 görev boyunca savaşın. Sinsi Nort rejimiyle; Quartz Zone, Petrified Forest, Harpo’s Ferry dâhil Rogue Trooper çizgi romanının ikonik konumları boyunca savaşın. KESKİN MUHAREBE Rogue Trooper’ın zamansız gizli aksiyon oynanabilirlik harmanını, ateş tabanlı muharebesini ve destansı sanatsal yapıtlarını tecrübe edin. Nort piyadelerini ve Lazookas, patlayıcılar, taretler ve daha fazlasını içeren araçları döküp geçerken hedeflerle kendi yöntemlerinizle mücadele edin. GELİŞMİŞ YETENEKLER Biyoçiplerin yalnızca sohbet için değil, onlar senin taktiksel uçların! Gunnar tüfeğini bir nöbetçi silahına döndürüyor ve ateş altında hassasiyetini artırıyor. Helm taktiksel tavsiyede bulunuyor ve düşmanların dikkatini dağıtıyor. Bagman özel mühimmat üretebiliyor, parçaları kurtarabiliyor, silahları geliştirebiliyor ve hatta mayın tarlası kurabiliyor! ÇEVRİM İÇİ TAKIM Cesaretinizi 2-4 oyunculu çevrim içi takım oyununda test edin ve ana göreve giden etkinlikleri yeniden yaşayın. ‘Stronghold’daki ölümcül Norts’ta gelen dalgalara karşı pozisyonunuzu savunun veya ‘Progressive’ modda güvenliğiniz için dilediğiniz şekilde savaşın!