Rogue Explorer
Yana doğru ilerleyen piksel grafikli aksiyon, kişiselleştirilebilir bir macera için Abyss Tower'da roguelike zorluğuyla birleşiyor! Kendi tasarladığınız cesur bir maceracı olarak uçurumun derinliklerine yola çıkın! Mütevazı bir kasabada başlayın ve her biri bir öncekinden daha tehlikeli çeşitli biyomlara sahip zindanlara doğru yolculuğa çıkın. Karakterinizin görünümünü belirleyin, renklerini değiştirin, topladığınız eşyalardan silahlar ve zırhlar üretin, ekipmanlarınızı geliştirin ve çeşitli beceri geliştirmeleri arasından seçim yapın. Rogue Explorer, katı kısıtlamalar ve gereksiz hayal kırıklıkları olmadan klasik roguelike oyunların zorluğuna sahiptir. Rogue Explorer'daki her "metroidvania" tarzı zindan, birden fazla katmana sahiptir. Üst seviyeler bir gün boyunca değişmez ve yalnızca oyun içindeki gece/gündüz döngüsü ilerlediğinde düzenleri değişir. Daha derinlere yapılan yolculuklar, sizi her girdiğinizde beklenmedik bir şekilde değişen daha tehlikeli zindanlara götürür. Ama fazla endişelenmeyin! Bir görevde başarısız olsanız bile eşyalarınızı kaybetmezsiniz, yalnızca Abyss Tower'a son yolculuğunuzda kilidini açtığınız istatistik bonuslarını ve özel becerileri kaybedersiniz. Zıplayarak, yuvarlanarak ve duvarlardan sekerek aranmadık köşe bırakmayın! Birincil veya ikincil silahlarınız olarak ayarlayabildiğiniz kılıçlar, mızraklar ve asalar elde etmek için sandıklar açın. Eşyaları birleştirip daha güçlü eşyalar üretin. Devasa iskeletler ve minatorlardan, ejderhalar ve daha dehşet verici yaratıklara kadar tüm zindanların korkunç baş düşmanlarıyla karşılaşmadan önce durumu kendi lehinize çevirin!