Risen
Faranga'nın yeni bir kahramana ihtiyacı var. Bu çağrıya karşılık verecek misiniz? Risen'ın çetin ve atmosferik dünyasına dalış yapın. Her eylemin bir sonucu olacak. Gizemli depremler, korkusuz canavarlar ve akılalmaz hazinelerle dolu bir diyar boyunca yolunuzda ilerlerken kılıç kullanmakta ustalaşın, asa savaşı sanatını öğrenin ya da güçlü bir büyücü olun. Gizemli bir volkanik ada. Faranga adasının yoğun sarsıntıları orada yaşayanlar için kötüye işarettir. Kadim tapınaklar gün yüzüne çıkmış ve bu diyarda terör estiren tehlikeli yaratıkları da beraberlerinde getirmişlerdir. Halk içinde korku ve panik yayılmaktadır. Peki umudumuzu kaybetmeli miyiz? Kendilerine "The Inquisitors" diyen güçlü bir grup bu olaylara bir son vermeyi görev edinmişlerdir. Faranga'ya doğru bir sefer düzenlerler ancak şiddetli bir fırtına gemiyi etkisi altına alır ve denizde yok eder. Bir kahraman ortaya çıkıyor. Mucizevi bir şekilde bu enkazdan kurtuluyorsunuz ve volkanik adaya tek başınıza çıkıyorsunuz. Kendinizi isyan, zorbalık ve esrarengiz ayinlerin içinde buluyorsunuz. Kaderinizin rotasını belirlemek size kalmış.