Ön sipariş ver
Eski mitler ve yasak büyülerle şekillenen mistik bir dünyaya adım atın. Yaratıcı’nın son çocuğu RIN olarak, parçalanmış bir dünyaya dengeyi yeniden getirmek için bir yolculuğa çıkın. Güçlü büyüler yaratın, büyülü unsurlar ve runeler toplayın ve her seçimin önemli olduğu yoğun boss savaşlarında dönüşmüş kardeşlerinizle yüzleşin. Tanrılar, yaratılış ve özgür irade hakkındaki eski mitlerden ilham alan karanlık bir fantezi Metroidvania dünyasını keşfedin. Birden fazla sonla biten bir hikaye aracılığıyla Yaratıcı ile çocukları arasındaki çatışmanın ardındaki gerçeği ortaya çıkarın. Özellikler: * Gizemli ve birbiriyle bağlantılı bir dünyayı keşfedin * Elemental büyüler yaratın ve özelleştirin * Özellikler, Rünler ve yükseltmelerin kombinasyonlarıyla 7776'ya kadar büyü çeşidi yaratın * Tehlikeli yaratıklar ve güçlü bosslarla savaşın * Gizli alanlara erişmek için yeni yeteneklerin kilidini açın * Kararlarınızla hikayenin gidişatını şekillendirin * Birden fazla sonu deneyimleyin Büyüyü kendi tarzında ustalaş. Büyülü özellikler ve büyü kalıplarını kullanarak saldırı, savunma ve yardımcı büyüler yarat. Bunları Küçük ve Büyük Rünlerle güçlendir, etkilerini değiştir ve karakterini her zorluğa uyarlay. Ölümcül düşmanlarla yüzleş. Dünyanın kendisinden doğan sapkın yaratıklarla savaş — slime'lardan dev böceklere ve yozlaşmış efsanevi varlıklara kadar. Beş güçlü boss ile yüzleş: kendi kardeşlerin. Bu dünyanın kaderi senin ellerinde.