RESET-0: Entropi Mimarı
RESET-0: Entropi Mimarı, gerçekliği kozmik ölçekte yeniden inşa ettiğin artımlı bir idle clicker'dır. Evren gürültüye sönüyor ve sen bu sona razı olmayan kişisin. Entropi yalnızca artar. Yıldız yıldız, kozmos düzenini gürültüye harcar ve ısıl ölüme doğru kayar. Bu eşikte bir Entropi Mimarı olarak durursun: evreni bilgi olarak okur, onu tüm kozmik tarih boyunca toplar ve sonu bir başlangıca çevirirsin. Omega (Ω) elinde tuttuğun bilgidir. Kuantum dalgalanmalarına dokunarak onu elle topla, sonra sen yokken üretmeyi sürdüren otomasyon kur: Ω'n çevrimdışıyken bile artar, ilerleme asla durmaz. Yeterince topla, ve bir sıfırlama artık bir son değildir. Bir tasarıma dönüşür: sonraki evreni kodlar ve onun doğacağı sabitleri seçersin; ışık hızından (c) yerçekimine (G) kadar. SANA SAYGI DUYAN PREMIUM BİR IDLE OYUN - Tek seferlik satın alma — asla reklam yok - Enerji sayacı yok, ödeme duvarı yok, sahte bekleme yok - Çevrimdışı kazanç: oyun kapalıyken bile Ω üretmeyi sürdür - Aktif tıklama ve idle otomasyon baştan sona anlamlı kalır SEKİZ KOZMİK EVRE - Kozmik mikrodalga arka planı oku ve ilksel gürültüden düzen söküp al - Yıldızları tutuştur, onları madenle ve süpernova kalıntılarını geri dönüştür - Entropi borcunu öderken kara deliklerin Hawking ışımasından devasa enerji elde et - Galaksileri sıkıştır ve olay ufku büyüklüğünde bir bilgisayar çalıştır - Evrenin ısıl ölümünü yönet ve Sıfırlama Ocağı'na ulaş RESET-0'I FARKLI KILAN NE - Derin bir prestij sistemi — her sıfırlama, turunu daha sağlam bir temelden yeniden kurar - Dallanan sıfırlama rotaları, sonraki evreninin hangi evreleri oynayacağını değiştirir - Özel dal evreleri: öz-gönderimli hesaplama ve eğrilik dengeleme - Eko Takası: sonraki evrendeki kendinle fiziksel sabitleri takas et - 10^122 Ω'ya tırman — evrenin gerçek bilgi sınırı, bir gugoldan (10^100) daha fazla Evreni çökert. Kazandığını koru. Daha iyisini tasarla ve yeniden başla.