Releaseburg
Kaosun hüküm sürdüğü kıyamet sonrası bir şehirde geçen Releaseburg’un acımasız dünyasına adım at. Sokaklar kana bulanmış, grotesk zombiler harabelerden yükseliyor. Her karşılaşma, becerini ve soğukkanlılığını sınayan acımasız bir mücadele. Zamanlama ve kontrolü ödüllendiren benzersiz atış sisteminde ustalaş. Hızlı tabanca atışlarından yıkıcı tüfek patlamalarına kadar her silah ustalık ister. Stratejini geliştir, rastgele oluşturulan şehirlerde yol al ve acımasız düşman dalgalarıyla savaş. Her deneme yeni zorluklar ve hayatta kalma yolları sunar – Releaseburg’daki hiçbir macera diğerine benzemez. Bu kan ve çürümeyle dolu dünyada, nişanın hayatındır… tereddüt ise ölümdür.