Real Cake Maker
Bu lezzetli yemek pişirme macerasında kasabanın en iyi pasta ustası ol ve en nefis pastaları hazırla! Hangi tür pastayı seviyorsun? Ne olursa olsun, onu pişirebilirsin! Hayal gibi kremalardan harika süslemelere kadar, tadı kadar güzel görünen pastalar tasarla. Yaptıklarını arkadaşlarına göster, muhteşem pasta partileri düzenle ya da heyecan verici pişirme yarışmalarında yarışarak pasta şampiyonu olma şansını yakala! Özellikler: ● en lezzetli pastaları nasıl yapacağını öğren! ● pişirme, tasarlama ve süsleme için profesyonel pastacı aletleri kullan! ● pastalarını özel kılmak için bolca krema, süsleme ve topper ile dekore et! ● sevimli hayvan arkadaşlarınla pasta partileri düzenle ve her kutlamayı unutulmaz yap ● pişirme yarışmalarına katıl, favori pastalarına oy ver ve birincilik ödülünü kazan! ● gerçek bir pastacı gibi giyin! Şık bir aşçı şapkası ve sevimli bir önlük tak ● sanatsal yönünü ortaya çıkaracak eğlenceli boyama sayfalarının tadını çıkar Mutluluk pişir ve eğlenceli tatlılarla gününü tatlandır!