Real Cake Maker: Complete Edition
Bu lezzetli yemek pişirme macerasında kasabanın en iyi pasta ustası ol ve en nefis pastaları hazırla! Hangi pastayı seviyorsun? Ne olursa olsun, onu pişirebilirsin! Hayal gibi kremalardan harika süslemelere kadar, tadı kadar güzel görünen pastalar tasarla. Yaptıklarını arkadaşlarına göster, muhteşem pasta partileri düzenle ya da heyecan verici pişirme yarışmalarında yarışarak pasta şampiyonu olma şansını yakala! Özellikler: ● en lezzetli pastaları ve özel cupcakeleri yapmayı öğren! ● premium araçların yardımıyla pişirme, tasarlama ve süslemeyi otomatikleştir! ● pastalarını özel kılmak için bolca krema, süsleme ve topper ile dekore et! ● sevimli hayvan arkadaşlarınla pasta partileri düzenle ve her kutlamayı unutulmaz yap ● pişirme yarışmalarına katıl, favori pastalarına oy ver ve birincilik ödülünü kazan! ● neredeyse 150 kıyafet ve saç stilini dene. gerçek bir pasta ustası gibi giyin! ● sanatsal yönünü ortaya çıkaracak eğlenceli boyama sayfalarının tadını çıkar Mutluluk pişir ve eğlenceli yaratımlarla gününü tatlandır!