Rayland
Çetrefilli izometrik bulmaca bölümlerinde ışık hüzmesinin yönünü değiştir! Rayland sakinleri, hayatta kalmak için Domus enerjisini kullanır, bu enerjiyi taşımak için Reflectus adında, ışınları diğer Domuslara yansıtan bir çeşit ekipman kullanırlar. Senin görevin, Rayland sakinlerinin Domus'taki enerjiyi yol üzerindeki bölgelerden geçirmesine yardımcı olmak. Enerji ışınlarını ulaşması gereken Domus'a taşımak için Reflectus'u doğru bir şekilde konumlandırıp yönünü ayarlamalısın. Rayland oyununda, bir ışık hüzmesinin izometrik oyun alanında bir noktadan diğerine yansıtıldığı çeşit çeşit zekâ oyunu yer alır. Verici ve alıcı hareket ettirilemez. Senin görevin ise ayna benzeri yansıtıcı panellerle ışığı yönlendirmektir. Oyunun basit bir oynanışı olsa da oyun zorlayıcıdır ve zorluğu gitgide artar. Bütün bölümleri geçebilecek kapasiteye sahip misin?