Quantic Pinball
Quantic Pinball - Devamlı arcade aksiyonu, inanılmaz gerçekçi fizik kuralları, 8 farklı masa oyunu mini modları, 6 orijinal masası ve retro-arcade tutkunlarına özel masasıyla en bağımlılık yapıcı pinball oyunlarından! Her bir masa oyunu mini modu özel bir oynanabilirliği ön plana çıkarıyor. Tüm masaları tamamla, Özel masada ve Özel masanın istilacılarının sonsuz dalgalarında becerilerini test et!