Pupperazzi
Köpekleri seviyor musun? Hadi göster. Fotoğraf çekilmeyi bekleyen bir sürü köpek var! En sevimli (ve en şapşal) kuçukuçuların fotoğraflarını çekerek albüm oluştur, kariyerini ilerlet, kameranı geliştir ve köpekler âlemini keşfet. HAV HAV! Sen sevmezsen bunca köpeği kim sevecek? Kim onlara aferin oğlum, cici kızım diyecek? Fotoğraflarını sen çekmeyeceksin de kim çekecek?? Köpek fotoğraflama oyunu Pupperazzi dünyasının SANA ihtiyacı var! Birinci şahıs fotoğrafçılık aksiyonu. Koşar, zıplar ve çevrendekilerle etkileşime geçerken yeni köpekler ve aktiviteler keşfet... Köpek var demiş miydik? Sürüsüyle köpek! (Evet, oyunda tüm köpekleri SEVEBİLİYORSUN!) Köpeklerle bolca eğlence! Can dostlarınla tut-getir oyna, giysiler giydir, elektrikli süpürgeyle ödlerini patlat (şakacı seni) veya onlarla dans et. Bildiğin köpek şeyleri işte. Ya da bilmediğin köpek şeyleri. Bir de acayip insan şeyleri var tabii. Fotoğrafçılığını konuştur. En iyi köpek fotoğraflarını çekmek için kameranı geliştir. Yakınlaştır, filtre uygula, ağır çekim yap, farklı lensler dene ve eşsiz kareler yakala!