Project Starship
Olasılıklarla dolu bir galakside savaş! Dünyalarını kadim bir kötülüğün elinden kurtarma görevi verilmiş olan Gerrat ile Gwen'den birinin kontrolünü eline al. Tekrar etmeyen rastgele oluşturulmuş zorluklarla karşı karşıyayken kaç, uyum sağla ve hayatta kal. Tahmin edilemez kurşunların yağmuruna tutulacağın bu uzay aksiyonunda tanrıları ve iblisleri alaşağı edip gizlice hepimizi gözetleyen gizli güçle yüzleşmek için derinlere in.