Priest Simulator: Vampire Show
Mockumental bir aksiyon oyunu. Sandbox shooter tarihindeki en tuhaf ve en berbat simülatörde ilerleyin ve rock yapın. Tamamen profesyonel olmayan İngilizce dil versiyonu. Bu dublaj sizi gülmekten kırıp geçirecek. Priest Simulator, sizi modern Polonya'nın fantastik dünyasıyla tanıştıracak, tamamen karışık bir hikayeye sahip bir aksiyon belgeselidir. Kendinizi, takımını geri almak ve cehenneme geri dönmek isteyen vampir bir rahibin cüppesine koyun. Bu amaçla, şeytani ordularla savaşmalı, güçlenmeli, kiliseyi yenilemeli ve ihtişam toplamalısınız. İlahi silahlar emrinizde Eşsiz 8 silahtan oluşan ilahi cephaneliğinizi kullanın. İki elin var. Bu da aynı anda iki silah demek! Seçtiğiniz bir kombinasyonu kullanarak San de Ville'i şatanistlere ve Cehennem elçilerine karşı savunun. Siyah metal kullanarak yükseltmeler üretin ve bunları oyun tarzınıza uyarlayın. Kiliseyi yenileyin Kilise darmadağın. Hristiyanlar için haftalık bir buluşma noktasından çok bir çöplük gibi. Kilise restorasyon planları satın alın, tapınağı yenilemek için modern teknolojiyi kullanın, inanç seviyesini artırın ve günah çıkarma ve vaazlar gibi yeni atraksiyonların kilidini açın. Köylüleri lanetten kurtarın San de Ville'de karşılaşacağınız en büyük kötülük Şatanistler değildir. Papaz köylülere şeytani güçlerle dolu bazı totemler sattı. Cin musallatı patlak verdi ve köylüleri kurtarmak sizin sorumluluğunuzda. Şeytan çıkarma ayinleri yapmak ve meslektaşınızın geride bıraktığı pisliği temizlemek oldukça onur kırıcı. Kendinizi evinizde hissedin.