Police Chase (Xbox One Edition)
Police Chase'de gerilim dolu görevler, müthiş arabalar ve suçlularla mücadele günlük hayatının parçası. Yanlış park edenlere ve hız yapanlara ceza yazmak veya mafya ve terör gruplarına karşı mücadele... hepsi senin işin. Şiarın da şu: önce emniyet! Muhbirlerle buluş, şüphelileri izle, suçluları kovala ve saatin tik-taklarına karşı görevleri tamamla. Müthiş hızlı bir aksiyon, sürükleyici hikaye ve muazzam bir açık oyun dünyasında cesarete, beceriye ve hızlı reflekslere ihtiyacın var. Her şey sana bağlı!