Persona 6
Dünya çapında 27 milyondan fazla satan Persona serisi, RYO türündeki hikâye anlatıcılığında bir neslin standartlarını belirledi. Yıllar süren bekleyişin ardından serinin yeni oyunu, nihayet gün yüzüne çıkıyor. Persona 6, serinin sevilen tüm özelliklerini cesur ve yepyeni bir hikâyeyle birleştiriyor. Alametifarika hâline gelmiş olan samimiyet dolu gündelik hayat ile adrenalin yüklü doğaüstü macera karışımı marka; tamamen taze, bağımsız bir olay örgüsü ve yepyeni bir karakter kadrosuyla geri dönüyor. İster seriyi ilk gününden beri takip ediyor olun, ister bu ilk Persona deneyiminiz olsun... Burası tam size göre. Modern Japonya'da İkili Bir Hayatı Yaşayın. Okul hayatının günlük ritmine ayak uydururken dostluklar kurun, aşkın peşinden koşun ve iz bırakan anılar biriktirin. Gelgelelim tanıdık sokakların ve huzurlu mahallelerin yüzeyinin altında çok daha karanlık bir şeyler yatıyor: Sadece sizin ve en yakın müttefiklerinizin göğüsleyebileceği tuhaf söylentiler, sinir bozucu şehir efsaneleri ve okült hadiseler. Persona'nızı Serbest Bırakın. Sarsılmaz Bağlar Kurun. En derin benliğinizin bir yansıması olan Persona gücüne sahip olun ve bu sıra dışı kabiliyeti paylaşan başkalarını keşfedin. Kurduğunuz her ilişki sizi daha da güçlendirecek. Kurduğunuz her bağ, pusuda bekleyen karanlığa karşı birer silaha dönüşecek. Seriye Yeni Misiniz? Yolculuk hakkında bilgi edinin. Persona serisi 30 yılı aşkın bir geçmişe sahip olsa da adında sayı bulunan her oyun; kendi içinde tam ve bağımsız bir hikâye anlatır, yani önceden deneyimlemiş olmanız gerekmez! 1996 yılında Shin Megami Tensei serisinin yan ürünü olan "Revelations: Persona" ile başlayan seri, o günden bu yana ATLUS'un başlıca RYO serisi hâline geldi. Persona 6 ise seriye yeni adım atacaklar için kusursuz bir giriş noktası, yıllardır bekleyenler içinse akıllardan çıkmayacak derinlikte yepyeni bir gizem vadediyor.