Perfect Ninja Painter 3
Ninja ressamları hakkında yeni karakter, yeni özellikler ve yeni bulmacalar içeren bulmaca platform oyununun yeni bölümü. Perfect Ninja Painter 3, oyuncuların gri tonlamalarla örtülü bir dünyaya hayat ve renk getirmesi gereken üç ninja karakteriyle canlı bir maceraya atıldığı renkli bir bulmaca platform oyunudur. Boya fırçalarıyla silahlanan ninjalar, tüm seviyeleri renklendirmek, bulmacaları çözmek ve yaratıcılık ve stratejinin akıllıca bir karışımını gerektiren engelleri aşmakla görevlendirilir. Ninjalar renkli yolculuklarında ilerledikçe, giderek daha karmaşık bulmacaları çözmeleri gerekecektir. Painter Ninjas'ın görevlerini tamamlamalarına ve dünyalarına renk getirmelerine yardımcı olacak mısınız?