Perception
Perception, kör bir kahraman olan Cassie’nin olağan üstü işitme yetisini ve kıvrak zekasını kullanarak sık sık rüyalarına giren terk edilmiş bir köşkün gizemini çözmeye çalışmasını konu alan birincil şahıs anlatıcılı bir korku macerasıdır. Aylar süren araştırmalar sonunda Gloucester, MA’da terk edilmiş bir köşk bulan Cassie oraya vardığında Echo Bluff’un kabuslarından daha da kötü olduğunu anlar. Nesillerden beri ev sakinlerine işkence eden korkunç varlık şimdi de Cassie’nin peşindedir. Cassie ya bu köşkün gizemini açıklağa kavuşturacak ya da onun kurbanlarından biri olacaktır.