PAYDAY 3: Silver Edition
Gümüş Sürüm Ön Siparişi şunları içerir: Ana Oyun Erken Erişim (3 Gün) Ön Sipariş Bonusu Koyu Sterling Maskesi SEZON BİLETİ (6 Ay) PAYDAY 3; gelmiş geçmiş en popüler, iş birliğine dayalı, nişancı oyunlarından birinin merakla beklenen devam oyunudur. Çıkış yaptığı andan beri PAYDAY oyuncuları kusursuzca planlanan ve uygulanan soygunların heyecanını yaşıyor. İşte bu; PAYDAY'i rakipsiz, yüksek oktanlı, iş birliğine dayalı bir Birinci Şahıs Nişancı deneyimi hâline getiren şeydir. Emekliliği bir kenara bırakıp birbirlerine gıpta eden ve gittikleri her yerde kolluk kuvvetlerinin korkulu rüyası olan Payday Çetesi olarak suç hayatına dönüş yapın. Çetenin Washington DC’deki birkaç yıllık terör hakimiyeti sona erdi, şimdi ise onları erken elde ettikleri emekli hayatlarından uyandıran tehditle yüzleşmek için bir kez daha bir araya geliyorlar. En Sıkı Ekip Hem kanunların hem de yeraltı dünyasının korktuğu efsanevi Payday Ekibi geri geldi. Ekip, arkalarında bıraktıkları kaostan yükselen yeni bir tehdit yüzünden huzur dolu emeklilik hayatlarından koparıldılar. Ekip, bu yeni tehdidi belirleyip onu alt etmek için Washington DC’deki köklerini ardında bırakıp New York'a taşınıyor. Yeni bir yer, yeni zorluklar demektir ama bir yandan da planlı soygunlar için yeni fırsatlar getirir. Hırsınıza teslim olun PAYDAY 3'te açgözlülüğünüzü açığa çıkarıp serbest bırakın. Altın, nakit, mücevher ve karşılarına çıkabilecek diğer değerli nesnelere ek olarak oldukça büyük bir silah, kozmetik ve ödül koleksiyonu oluşturabileceksiniz. Öylece oraya gidip değerli eşyalar çalmak gibi basit olmayacak. Mümkün olduğu kadar çok ganimetle tabanları yağlamak için çok çalışmalı ve zekice plan yapmalısınız. Tecrübe kazanın, yeni becerilerin kilidini açın ve daha zorlu mücadelelerin üstesinden gelmek istiyorsanız gücünüzü istikrarlı bir şekilde artırmak için silahlar üzerinde uzmanlaşın. Sinsi veya Gürültülü Profesyonel bir soyguncu; başarılı bir soygun gerçekleştirmek için planlama, sıkı çalışma ve bol bol şans gerektiğini bilir. PAYDAY 3'te seçim oyuncunun eline bırakılıyor. Soygunu nasıl idare edeceksiniz: Gizlice mi gireceksiniz yoksa silahlarla pata küte dalacak mısınız, rehinelerinizi serbest mi bırakacaksınız yoksa onları piyon olarak mı tutacaksınız, tek başınıza mı gideceksiniz yoksa arkadaşlarınızı mı getireceksiniz? Tüm bunlara siz karar vereceksiniz. Seçimlerin sonu yoktur ve hepsi sizin elinizde. Bu seçimler, oyunun nasıl oynanacağını büyük ölçüde değiştirecektir. İş Birliğinde Kendinizi Geliştirin Soygun gibi önemli bir şey için yanınıza öylesine birini almazsınız. İster çocukluk arkadaşlarınız olsun ister sonradan edindikleriniz olsun PAYDAY 3 yakın arkadaşlarla oynandığında keyiflidir. PAYDAY serisi, daima zorlukların geliştirip perçinlediği bağlara değer vermiştir ve bunu oyun içinde soyguncuların eylemlerinde ve sözlerinde, oyun dışında ise topluluğumuz üzerinden yansıtmaya çalışır. PAYDAY 3 oynamak için Starbreeze Nebula hesabı gerekir.