Party Club
En fazla 4 oyuncuyla müşterileri masalara oturt, içecek servis et ve kaosla başa çık! Müşterileri masalara oturturken türlerine dikkat ederek huzuru koru. Partiyi sürdürmek için felaketleri atlat, tuhaf müşterilerle baş et ve mükemmel mekânı tasarla!