Paradox Error
Değişken bir dijital dünyada arızalara uyum sağlayın ve üstesinden gelin! Paradox Error, sade siyah beyaz sunumuyla kendisinin bilincinde, dördüncü duvarı yıkma tasarımı ile birleşmiş gerçeküstü bir yan kamera bakış açısından ilerleyen platform oyunudur. Arızalar, oyuncunun ölüme meydan okumasına, oyun içi hataları tetikleyerek yeni bölgeler açmasına veya kullanıcı arayüzü ögelerinin bölümün bir parçasıymış gibi üzerine sıçramasına olanak sağlayacak şekilde oyunla bütünleştirilmiştir. Başlık ekranının ana menüsü bir yeniden doğuş merkezi olarak işlev görür, imleçler düşman veya yardımcı kılavuzlar olarak görünebilir, grafik hataları ekranın bölümlerini gizler ve oyuncunun karakteri ölümden sonra piksellerine ayrılır. Hayatta kalmak için, ekranın hangi bölümleri ulaşılabilir, hangi piksellerin dokunulabilir hangilerinin sadece arka plan sanatı olduğunu kısa sürede çözmeniz gerekecek. Oyun birden farklı bir bakış açısına geçtiğinde veya devam etmek için arızalı bir nesne ile etkileşime geçmenizi gerektirdiğinde hızlıca uyum sağlayın. Özünde, Paradox Error, tekrar tekrar ölmeniz ve hedefe ulaşılana kadar bu başarısızlıklardan ders çıkarıp sonraki denemelerinizde kullanmanız beklenen, değişken bir çevresel bulmacadır. Şüphesiz zorluk en üst seviyede fakat tekrar oynamak için gayet makul. Bu, azmin ödüle dönüştüğü bir deneme yanılma egzersizidir.