Onimusha: Warlords
2001'de yayınlandığı tarihten bu yana 2 milyonun üzerinde satan, Sengoku dönemi hayatta kalma aksiyonu klasiği geri dönüyor. Bu sürümde yer alan daha yüksek çözünürlükte grafikler, 16:9 geniş ekran desteği ve modernize edilmiş kontrol seçenekleri, ilk piyasaya sürüldüğünde herkesi büyüleyen kılıca dayalı savaşın tadını çıkarmayı hiç olmadığı kadar kolaylaştırıyor. *Bu içerik aynı zamanda Onimusha 2 paketinin bir parçası olarak da mevcuttur.