Olli
120 farklı hareketi, 50 çok zorlu seviyeyi ve 250 farklı Macerayı birleştiren OlliOlli yepyeni Spots Modu, Günlük Patinaj modlarıyla seni bekliyor. Yetmedi mi? Tüm modları tamamlayarak süper zorlu RAD Moduna katılmaya çalış! En zorlu ve tehlikeli hareketleri birleştirirken yere inme zamanını da iyi ayarlamalısın, aksi takdirde puanların istediğin kadar yüksek olmaz. Yere yapışmamaya da dikkat et! (Ama eminim ki yapışacaksın!) En yüksek puanları kazanmak için her Seviyeyi ve Bölümü en yüksek puanlarla geçmeye çalış. Günlük Patinaj rastgele seçilen bir Bölümde 24 saat boyunca tüm dünyaya karşı yarışmanı sağlar. İstediğin kadar antrenman yapabilirsin ancak puanını kaydetmen için sadece bir şansın olacak. Tek isteğim yere yapışmaman...