Nova-111
Bu özgün bilim kurgu macera oyununda gemini yabancı ve bilinmeyen gezegenlere götür. Görevin, uzay ve zamanı düzeltmek ve Evrenin en büyük deneyi sonucunda ortadan kaybolan bilim adamlarını aramak. Yalnızca güvenilir (ve biraz da sandviç düşkünü) kılavuzunun yardımıyla zaman geçidini tamir etmek zorundasın! Beynin sınırlarını zorlayan yapbozlarda gezin ve sıra tabanlı dünya ile gerçek zamanlı dünyanın çarpıştığı karmaşık atmosferde korkunç astrobiyolojik yaratıklara karşı stratejik savaşlar yap. Üç ayrı dünyada ilerlerken gemin için yeni kabiliyetler ve ve yükseltme modülleri toplayarak kendini koruman gerekecek ama sakın unutma en güçlü silahın BİLİMİN ta kendisi!