Nikoderiko: The Magical World - Director's Cut
Platform severlerin bayılacağı Nikoderiko: The Magical World - Director's Cut’ta macera seni çağırıyor! Renkli tehlikelerin, hazinelerin ve devasa ebattaki boss’ların arasında Niko ve Luna ile koş, zıpla ve araç sür. İster tek başına ister kanepede arkadaşınla oyna! Nikoderiko: The Magical World - Director’s Cut yepyeni seviyeler, daha fazla hazine ve yeni zor mod sınavları sunuyor. Asıl oyundaki ilerlemen de bu oyuna taşınacak! MACERAYA DAL! Niko ve Luna’yı platform parkurları, devasa boss’larla dövüşler, maden arabası sürüşleri, sualtına seyahatler ve hatta 3 boyutlu segmentlerle dolu 2,5 boyutlu dünyalara götür. 8 DÜNYA KEŞFET! Snowland’in karlı zirvelerini, gizemli Magic Wood’u ve Dry Sea’nin tuzlu derinliklerini keşfet. Yoluna saklanmış gizli koleksiyon öğelerini de ihmal etme. HAYVAN BİNEKLER SÜR! Bulduğun hayvanları binek haline getir! Onları yeni zirvelere sür, özel saldırılarını dövüşte kullan. Boaris the Boar ile hücum et, Todd the Toad ile zıp zıp zıpla, Oceanis the Seahorse ile dalgalara hükmet, Dino ile tarihöncesine git. KENDİNİ SINA! Oyuna beceri seviyene göre şekil ver! Yeni gelenler Easy ya da Normal modda başlayabilir, usta platformcular ise hünerlerini Hard mod ve zorluk ayarlarıyla sınayabilir. Hazır mısın? TATLI EZGİLERİN TADINI ÇIKAR Türün efsanevi bestecisi David Wise’ın hayat geçirdiği müzik. Müziği aç, sesi yükselt ve bu büyüleyici melodiler seni platformun altın çağına götürsün! *Kahramanlarımız ve kötü karakterlerimiz yeni diller öğrendi! Nikoderiko: The Magical World - Director’s Cut’ı Fransızca, Almanca, İspanyolca, Japonca, Brezilya Portekizcesi ve Basitleştirilmiş Çince dillerinde tam seslendirilmiş olarak deneyimle.