Nightmare Shift
Uzak bir motelde gece vardiyalarına çıkın, tedirgin edici konuklarla başa çıkın ve ürkütücü olayların içinden geçin. Emma’nın tüyler ürpertici apartman hayatını yaşayın, izlendiğinizin verdiği tedirginliği hissedin ve gerçek ile kabus arasındaki sınır bulanıklaşırken neyin gerçek olduğunu sorgulayın. Duvarların kulakları vardır derler... peki ya duvarların gözleri varsa? Her şeyinizi izleyen, bekleyen, gören gözler. Emma'nın Dünyası Sıradan gecelerin olağanüstü gizemlere dönüştüğü Emma'nın hayatına adım atın. Onun korkularını, mücadelelerini ve gerçeklik ile kabuslar arasındaki bulanık çizgiyi deneyimleyin. Kırılgan Rutin Emma'nın iş ve ev hayatındaki günlük görevleri yerine getirin, ancak rutinin çok daha kötü bir şeyin maskesi olabileceğini fark edin. Gizemin Yüzleri Niyetleri belirsiz gizemli karakterlerle karşılaşın. Her etkileşim sizi gerçeğe yaklaştırır—ya da paranoyanın derinliklerine sürükler. Herkes şüpheli görünürken kime güvenebilirsiniz? Kabusu Çözün Moteli ve Emma’nın dairesini keşfederken şok edici gerçeği ortaya çıkarın. Her keşif, bildiğinizi sandığınız her şeye meydan okuyan karanlık bir gizemin katmanlarını birer birer ortaya çıkarır. Oyun Özellikleri: - Bu oyun, esasen bulmaca çözme unsurları içeren bir "yürüyüş simülatörü" türündedir. - Psikolojik korku: Oyun sizi çılgına çevirecek. - Sürükleyici deneyim: Atmosferik, foto-gerçekçi grafikler korku deneyimini yoğunlaştırır. - Birden fazla son: Oyunda, seçimlerinize bağlı olarak birden fazla son vardır. - "Door Lock 2018" gibi filmlerden esinlenen zengin bir hikaye.