Neon Chrome Overseer Edition
Neon Chrome Overseer Edition, yeni nesil donanımların yüksek gücünden faydalanarak oyunculara daha da akıcı bir oynanış sunuyor. Üstelik Arena genişlemesi de içinde! Neon Chrome, roguelike tarzda öğeler içeren tepeden aşağıya insafsız bir sibernetik avcılık oyunudur. Silahlarla ve sibernetik yeteneklerle, yolunuza çıkan düşmanları havaya uçurun. Hacker veya Cyber Psycho gibi farklı rolleri tecrübe edin. Karakter istatistiklerinizi geliştirin, yeni sibernetik güçlendirmeler keşfedin ve gücünüzü toplayın. Her ölüm yeni bir başlangıçtır. Overseer’i durdurmanın yolu hiç aynı olmadı. Neon Chrome - Arena, liderlik panosu içeren arena türünde bir hayatta kalma oyun modudur. Amacınız, elinizden gelen her şeyi yapıp mümkün olan en uzun süre hayatta kalmaktır. Tek başınıza veya yerel ağ üzerinden işbirliğine dayalı oynayın! Ölmeden önce ne kadar puan toplayabileceksiniz?