MY MONOPOLY
Kendi Oyununuzu Yaratın! Artık klasik MONOPOLY’i özelleştirebilirsiniz. My Monopoly, Klasik ve 3D tahtaların özelleştirilebildiği bir Monopoly PLUS uzantısı. Tahtanın merkezini ve arsaları özelleştirip kendi oyununuzu yaratın. Arsalara isim verip 2D resim ekleyin, merkeze 3D öğeler koyun ve hayalinizdeki şehri kurun. Özelleştirilmiş My Monopoly’i arkadaşlarınızla oynayıp herkesi büyüleyin!