Mushroom Flappy
Mushroom Flappy, öğrenmesi kolay ama ustalaşması zor mekaniklere sahip, eğlenceli ve bağımlılık yapıcı bir gündelik arcade oyunudur. Ekran dokunuşlarıyla dost canlısı uçan mantarı kontrol edin, havada tutun ve çarpışmadan engelleri aşın. Her hareket, ilerlemeye devam etmek için hassasiyet, hızlı refleksler ve zamanlama gerektirir. Yeşil boruları aşın, engellerden kaçının ve ormanlar, dağlar ve eğlenceli unsurlarla dolu renkli senaryolarda ilerleyin. Yol boyunca meyve toplayın, puanınızı artırın ve hızlı ve zorlu maçlarda kendi rekorlarınızı kırmaya çalışın. Kolay kontrolleri, dinamik oynanışı ve ilerleyici zorluğuyla Mushroom Flappy, arcade oyunlarından, beceri oyunlarından, gündelik oyunlardan, refleks oyunlarından, ekran dokunuşlu oyunlardan ve yüksek puan mücadelelerinden hoşlananlar için mükemmeldir. Oynayın, tekrar deneyin ve ne kadar ileri gidebileceğinizi keşfedin.