Murder Diaries
Bu oyunda genç bir adamın anlatımını hayatı ve düşünceleri üzerinden soyut olarak takip ediyorsunuz. Bu sizi daha önce hiç görmediğiniz bir cinayet gizemine götürür. Ne olduğunu anlayın, büyüleyici manzaraları ve soyut ortamları keşfedin ve heyecan verici hikaye anlatımının tadını çıkarın. İlgili ortamlarda özgürce yüzerken hikayenin parçalarını toplayın ve kendinizi kan ve cinayetle dolu ilgi çekici bir hikayeye bırakın. Herhangi bir gerçek gerilim hayranı ve normal hikaye anlatımının ötesine geçen bir cinayet gizeminden hoşlanan herkes için bir zorunluluktur.