Mousebusters
◆ Mousebusters'a Hoş Geldiniz! Yeni evinize taşındınız ve yerleşmek için heyecanlısınız... ta ki birden bire fareye dönüşene kadar! Neyse ki, kısa süre sonra size nasıl yardım edeceğini bilen bir kemirgenle tanışıyorsunuz. Ona "Şef" diye hitap etmenizi istiyor ve laneti kırmanın tek yolunun, apartman sakinlerini rahatsız eden hayaletlerden tüm binayı arındırmak olduğunu açıklıyor! ◆ Yeni Komşularınızı Tanıyın Her dairede farklı bir hayalet bulacaksınız—ama onları bulmak o kadar kolay olmayacak. Görünüşe göre olumsuz duyguları hedef alıyorlar, bu yüzden onları ortaya çıkarmak için her sakinin en büyük kaygılarını bulmanız gerekiyor, bunları anlamak adına kapsamlı bir araştırma yapmanız gerekecek. Ama sakın yakalanmayın! ◆ Güvenebileceğiniz Bir Ortak Neyse ki, her görev boyunca Şef ile sık sık iletişim halinde olacağınız için yalnız kalmak zorunda kalmayacaksınız. Merkezdeki rahat masasından, binayı didik didik ararken ve her bir hayaleti bulmak için bulmacaları çözerken size bol bol rehberlik edecek ve komik yorumlar sunacak. ◆ Hayalet Avlama Aksiyonuna Katılın! Her sakinin sorunlarının kaynağını bulduktan sonra, güvenilir ışın tabancanızı çıkarıp eski usul bir ayin yapmanız gerekecek. Kendinizi mermilerden korurken, onların zayıf noktalarını hedef alarak kaynak çekirdeklerini ortaya çıkarın! ◆ Tavşan Deliğine Dalın Araştırmalarınız boyunca, giderek bu binada çok daha uğursuz bir şeylerin olup bittiğini gösteren daha fazla kanıt ortaya çıkaracaksınız... ve görünen o ki Şef, lanet hakkında söylediğinden daha fazlasını biliyor. Peki bu komplo ne kadar derinleşebilir?