Monster Jump Run
Monster Jump, zorluklar ve engellerle dolu, eğlenceli ve aksiyon dolu bir platform ve koşu oyunudur. Canavarınızı kontrol edin, doğru zamanda zıplayın, tehlikelerden kaçının, elmaları toplayın ve en yüksek puanı hedefleyerek daha da ilerlemeye çalışın. KOŞUN, ZIPLAYIN VE ENGELLERDEN KAÇININ Renkli senaryolarda ilerleyin ve dikenler, lav, uçurumlar, bloklar ve diğer tehlikelerle yüzleşin. Hayatta kalmak ve koşunuza devam etmek için hızlı refleksler ve hassas hareketler kullanın. REKORUNUZU KIRIN VE DAHA DA İLERİYE GİDİN Her oyun, puanınızı iyileştirmek için yeni bir fırsattır. Elmaları toplayın, zorlukların üstesinden gelin ve bu platform macerasında ne kadar ilerleyebileceğinizi keşfedin. BAĞIMLILIK YARATAN ZORLUKLARLA DOLU ÇİZGİ FİLM MACERASI Oynaması kolay ama ustalaşması zor, rahat bir deneyimde doğa, dağlar, kaleler ve tehlikeli platformlarla dolu dünyaları keşfedin. Monster Jump, hızlı tempolu ve zorlu maçlarda koşmayı, zıplamayı, refleksleri ve eğlenceyi bir araya getiriyor. OYNAYIN, REFLEKSLERİNİZİ ZORLAYIN VE ATLAMALARDA USTALAŞIN Yarışa katılın, engellerden kaçının ve en yüksek puanı alın. Ne kadar ilerlerseniz, zorluk o kadar artar.