Minecraft Vault-Tec Battle Map Paketi
Libertalia'nın tahta kaldırımları üstüne savaşın, Capitol harabelerinde birbirinizi enkaza dönüştürün ve General Atomics Galleria'nın şiddetli saldırılarında hayatta kalın. Dünya bir çöl olabilir, ancak savaş asla değişmez!