Minecraft Battle Map Paketi Sezon Bileti
İndirilmeye hazır olduğunda Battle Map Paketi Sezon Bileti'ni alarak Battle Map Paketi 1-4'ü edinin. Tüm Sezon Bileti içeriği Haziran 2017'ye kadar kullanıma sunulacaktır. Battle Map Paketi Sezon Bileti'ni satın alırsanız, gelecekte bu bilet kapsamında kullanıma sunulacak tüm içeriklere oyun içinden erişilebilecektir. Yalnızca Minecraft: Xbox One Edition (2014) ile kullanılabilir, Minecraft (2017) ile uyumlu değildir.