Minecraft Battle Map Paketi 3
Battle Mini Oyununu oynamaya doyamıyor musunuz? O zaman vakit kaybetmeden bu heyecan verici yeni üç haritayı deneyin: devasa Kale, olağanüstü Tersane ve korkutucu İstila! Sırayla hepsini deneyin! Yalnızca Minecraft: Xbox One Edition (2014) ile kullanılabilir, Minecraft (2017) ile uyumlu değildir.