Metro Saga Bundle
Metro Saga Paketi, eleştirmenlerden çok olumlu notlar almış Metro serisinin üç oyununu da içerir: Metro 2033 Redux, Metro: Last Light Redux ve Metro Exodus Gold Edition (tüm bonus DLC de dâhildir) Moskova'nın yerle bir olmuş metro tünellerinden kıyamet sonrası Rusya'nın ücra köşelerindeki çorak topraklara uzanan bir serüvene atıl ve geçtiğimiz on yılın en iyi tek oyunculu birinci şahıs nişancı oyunlarından üçünü birden oynayarak destansı bir macera deneyimini yaşa.