Metal: Hellsinger Demo
İntikamın Ritmi Bilinmeyen ol, suskunluğundaki birikmişlik intikam arayışında sana güç versin. Cehennem ateşi ile yanıp tutuşan topraklarda kol gezen iblis ordularını yok ederek Kızıl Yargıç ile boy ölçüşmeye hazırlan. Metal: Hellsinger, eğlencenin ritme göre vuruş yapma becerinle aynı oranda arttığı bir ritim FPS oyunudur. Ritme ne kadar uyum sağlarsan müzik de bir o kadar gaza getirici ve çarpıcı hâle gelecek, böylece sen de ortalığı yıkıp geçeceksin. Cehennemin Tadına Bak Bu demoda kurukafa Paz, kılıç, tabanca veya pompalı tüfek gibi her birinin kendine ait özel yetenekleri olan çeşitli şeytani silahlar ile Stygia'da savaşmanın nasıl bir şey olduğunu deneyimleyeceksin. Dark Tranquility'den Mikael Stanne ve Arch Enemy'den Alissa White-Gluz tarafından icra edilen orijinal müzikler eşliğinde iblisleri birer birer ortadan kaldırmanın yürekleri ağıza getiren heyecanını yaşa. Metal Camiasının İkonları ve Efsanevi Bir Hikâye Bir Arada Matt Heafy (Trivium), Randy Blythe (Lamb of God) ve Tatiana Shmailyuk (Jinjer) da dâhil olmak üzere birçok metal müzik ikonu oyunun tam sürümünde seni bekliyor olacak. Demoyu oynayarak kendini ödüllü sanatçı Troy Baker tarafından seslendirilmiş efsanevi bir hikâyeye hazırla. Sonrasında da ister liderlik tablolarında zirveye oyna istersen de oyunun tam sürümünde yer alan Mücadele Modu ile arkadaşlarına senin puanını geçmeleri için meydan oku.