Medieval Dynasty - Complete Edition
Medieval Dynasty - Complete Edition, orta çağ dünyasına dair kapsamlı bir yaşam deneyimi sunuyor. Evini inşa et, köyünü büyüt ve mirasına yön ver. Echoes of Nature DLC'sindeki bitkilerle ve ek dekorasyonlarla oynanışını zenginleştirerek doğanın güzelliklerini yakından gözlemle. Exquisite Pack DLC, karakterlerine ve yerleşkelerine daha zarif bir görünüm kazandırmak isteyen oyuncular için bir dizi içerik ekliyor. Hanedanlığını kurmak için ihtiyacın olan her şey artık tek bir pakette.