Mate'Morphosis
Klasik satranca stratejik ve zihin yoran bir dokunuş katan bu oyunda, alt ettiğin taşların formuna girerek bulmacaları çöz! Masa oyunlarının atasına beyin yakan cinsten bir selam! Stratejini konuştur ve zafere ulaş! Mate’Morphosis, "yediğin taşa dönüşme" konsepti üzerine kurulan, satrançtan ilham almış bir bulmaca oyunu. Her tahtada zekânı konuştur, sürekli değişen mekaniklere ayak uydur ve her bölümde rakip şahın peşine düş! Bütün bir orduyu yönetmek yerine, az önce yediğin taşın şeklini alan tek bir karakterle tahtada yolunu bulman gerekecek. Piyondan başlayıp at, fil veya kale formuna geçerek veziri alt et; şahı mat etmek için o çok ihtiyacın olan hareket özgürlüğünü kazan. Rotan, yaptığın her hamleyle yeniden şekilleniyor. Klasik satrançta usta olmasan da dert değil, oynadıkça öğreneceksin! Retro 2D piksel grafiklerin, anında yeniden başlama imkânının, hızlı stratejik temponun ve onlarca eşsiz bölümde giderek artan zorluk seviyesiyle özenle tasarlanmış bölümlerin tadını çıkar!"