Magical Bakery
Sihirden ve hamurdan bir dünyaya adım at! Magical Bakery, her tür tatlı ve hamur işinin satıldığı sihirli bir pastanede geçen tek oyunculu bir pişirme ve yönetim oyunu. Önemli bir içerik notu: Eser miktarda sihir içerebilir! Sihirle dopdolu bir yaşantıyı deneyimle, müşterilerini büyüleyecek tatlılar yaratmanın sevincini yaşa. En usta sihirli pastaneci ol ve Sihirli Pastane'yi miras alabilmek için yeteneklerini ispatla! Sihirli şekerler yaparak yeteneklerini geliştir Sihirli Pastaneciler Akademisi'nin genç bir sihirli pastaneci çırağısın ve şimdi sihir yeteneklerini sınama vakti! Müşterilerin sorunlarını çözmek, kalplerini ısıtmak ve günlerine neşe katmak için enfes ikramlar hazırlayıp sihirli serpintilerle süsle. Yeni malzemelerin kilidini aç ve pastaneni geliştir Çırp, yoğur, pişir ve zevkle süsle! Yeni malzemelerin kilidini aç ve pastaneni iki özel yan karakterin desteğiyle geliştir. Tüccar ve demirci, pastaneni sihirli zevk düşkünlüklerinin vazgeçilmez adresi yapma yolunda yardıma her an hazır! Sihirli Pastane'yi miras alabilmek için kendini kanıtla Kaderin seni çağırıyor! Sihirli Pastaneciler Akademisi sınavlarını geçerek ustalığını ispatla. Her Pazar, sınav denetmeni ilerlemeni kontrol etmeye gelecek, mücadeleye hazır ol ve sihirli yeteneklerini ortaya koy! Seviye atlayarak yeni tarif ve malzemelerin kilidini aç, hatta bakarsın doğa elementlerinin gücünden bile faydalanırsın. Pastaneyi yaşlı cadıdan devral ve bu sihirli mekâna yeniden hayat kat!