Luna Abyss
Kopya ay Luna’nın yüzeyinin derinliklerine yayılan terk edilmiş bir dev yapıyı keşfetme görevi olan bir mahkumsun. Abyss’in içindeki kayıp teknolojileri ve onun yuttuğu kayıp koloniyi kurtarmakla görevlendirildin. Yaptığınız her hareketi Aylin adlı yapay gardiyan takip edecek. Bu asırlık kalıntılar, bir zamanlar refah içinde bir yaşayan Greymont şehrinin sırlarını ve korkunç kaderini ima eden delirtici yankılarla doludur. Felaket. Atalarımızın ilkeleri. Topluluğun korosu. Abyss’in sesleri seni çağırıyor; tuhaf mesajlar fısıldıyorlar...