Love & Robots
RoboHero Bilim kurgu temalı, farklı bir klasik sokoban! Bilimsel bir kuruluş, yapay zeka temelli bir robot-hızlandırıcıyı, insanlık için büyük olasılıkla çok değerli kaynakların bulunduğu yeni keşfedilen ötegezegen Xeran'a gönderiyor. Ah, Love! Aşk hakkında yeni ve güzel bir oyun! Bu bulmacada, bir duvar tarafından engellenene kadar birbirlerine doğru hareket eden kalpleri dolaylı olarak kontrol etmek için taşları değiştirmeniz gerekiyor. Kalplerin buluşmalarına yardım edin!