Lost Records: Bloom & Rage
90'lara dön ve büyüyen dostlukları, kurdukları punk grubu ve hayatlarını sonsuza dek değiştirecek açıklaması olmayan bir olay sayesinde aralarında güçlü bağlar oluşan lise arkadaşı dört kız için dönüm noktası niteliğindeki o 95 yazını deneyimle. Hikayeyi iki heyecan verici bölümde deneyimleyin, ikisi de dahil! GİZEMİ AÇIĞA ÇIKARIN 1995'in ve 2022'nin ikili zaman çizelgeleri arasında gezinin ve her biri daha büyük bulmacanın bir parçasını sunanher iki anlatıyı da şekillendirin; gençken ortaya çıkardıkları hayat değiştiren sırlar ve onları kimin - veya neyin - bir araya getirdiğini çözün. Yeniden bir araya geldiklerinde, neyin gerçek olduğunu, o zamanlar gerçekten neler yaşandığını ve Velvet Cove'un yüzeyinin altında neyin yattığını bir araya getirmek zorundadırlar... ANI YAKALA VE BAĞ KUR Yeni bulduğun arkadaş grubunla canlı etkileşimler ve gerçekçi hissettiren sohbetler yoluyla bağ kur. Nereye baktığına ve ne söylediğine göre değişiklik gösteren sürükleyici diyaloglara gir. Hatta karşındakinin konuşmasını bölebilir veya duymazdan bile gelebilirsin. Video kameranı kap ve keşfe çık; kameranla Velvet Cove'u çekerek buradaki insanların, mekânların ve yemyeşil doğanın özünü yakala. İster eğlencesine video çek ister saklı sırları gün yüzüne çıkarmak için... YENI KEŞFEDİLMİŞ BİR KIZ KARDEŞLİK Swann olarak oyna ve her biri kendi hayatlarıyla, kendi yaşadıkları zorluklara mücadele eden yeni arkadaşlarını yakından tanı. Yazın Nora, Autumn ve Kat ile arkadaşlık kurarken kabuğunu kır ve içindeki isyankârlığı benimse. Kendini keşfetmek üzere çıktığın yolculukta yaptıkların ve söylediklerin, kızların her biri ile arandaki ilişkiye yön verecek. Bağınız yıllar geçtikçe yavaş yavaş kopacak mı yoksa birbirinizden hiç ayrılmamış gibi mi hissedeceksin? NOSTALJİK VE DÜŞVARİ BİR YER 1995 yılının Michigan'ının harikulade bir köşesinde, durgun gözüken minik Velvet Cove kasabası yer alıyor. Sık ormanların ve huzur veren göllerin arasındaki bu kasaba, güzelliğin tuhaflıkla buluştuğu bir yer. Nostaljik ve ruhani enerjileri harmanlayan, titizlikle hazırlanmış bir dream pop müzikleri eşliğinde hoş ve rahatlatıcı bir deneyimin seni beklediğine şüphe yok (!).