[Ultimate Edition İçeriği] - Like a Dragon: Infinite Wealth oyunu - Master Vacation Bundle - Assorted Outfit Bundle - Sujimon & Resort Bundle - Yakuza CD Collection Set EPİK DUYGUSAL DRAMA İki muazzam karakter, kaderin cilvesiyle... Belki de daha sinsi bir şeyin vesilesiyle bir araya geliyor. Dibin dibini görmeye alışkın, durdurulamaz bir mazlum Ichiban Kasuga ve son demlerini yaşayan, yıkık bir adam Kazuma Kiryu. TÜRÜNÜN EN İYİSİ RYO AKSİYON Savaş alanını silaha çevireceğiniz, her yolun mübah olduğu eşsiz, dinamik ve hızlı RYO savaşlarını tecrübe edin. Olağan dışı işler ve özelleştirmelerle partinizin yeteneklerini duruma göre adapte edin, düşmanları akıl almaz hareketlerle alt edin. SONSUZ SERÜVEN Pasifik boyunca yayılacak kadar büyük bu serüvende hızlı Japonya hayatının tadını çıkarın ve Hawaii'nin her yanını keşfe çıkın. Bu maceranın her adımında unutulmaz anlar, eşsiz görevler ve eğlenceli aktiviteler sizi bekliyor.