Light-It Up
Bu büyük, karanlık dünyada, büyük bir görevi olan küçük bir çöp adamsın. Heyecanı ateşlemeye ve destansı bir macerada yolunuzu aydınlatmaya hazır olun! Her bir figürü ışıklandırarak canlı renklerle canlandır. Bu renkli şekiller ve ışık dünyasında gezinirken reflekslerinizi ve çevikliğinizi test etmeye hazır olun! Tam bir çöp adam patronu gibi hissetmeye başladığınızda ve bu renk parıltısını sevdiğinizde, zıpladıkça, takla attıkça ve seviyeleri geçtikçe işler karmaşıklaşır. Renkli şekiller hareket etmeye, dönmeye ve hatta patlamaya başlar ve ölümcül sivri uçlar küçük çöp adamınızın hayatı için sürekli bir tehdit haline gelir. Bir zıplamayı kaçırırsanız, salıncağınız başarısız olursa, takla atmanız yerinde olmazsa veya bir çiviye çarparsanız... unutulmaya yüz tutarsınız! Özellikler: - küçük bir çöp adam olarak zıpla, takla at, kay ve sallan - 150 seviyeyi aydınlatın! - Engelleri avantajınıza nasıl kullanacağınızı düşünün - düşmekten ve sivri uçlara dokunmaktan kaçının - herhangi bir seviyeyi geçmekte zorlandığınızda 3 farklı güçlendirici kullanın - sonraki seviyelerin kilidini açmak için yıldızları topla - şekiller aydınlanırken tatmin edici sesleri dinleyin - Çöp adamınızın harika görünmesini sağlayacak tüm görünümlerin kilidini açın ve giyin! Ne diyorsun çöp adam? Tüm zıplama oyunlarının en parlak oyununda sallanmaya, zıplamaya, takla atmaya, ışık saçmaya ve parlamaya hazır mısın?