Let's School
Let's School'da, eski okulunuzu yenileme ve yönetme göreviyle görevlendirilmiş bir müdür rolünü üstleniyorsunuz! Oyun, okulun inşası ve tasarımı ile öğrenci ve öğretmenlerin dinamiklerinin yönetimi olmak üzere iki ana mekanik içerir. Her öğrencinin benzersiz ilgi alanları ve hedefleri vardır, bu da müdür olarak rolünüzü daha karmaşık hale getirir. Okulunuzun itibarı, öğrencilerin temel ihtiyaçlarını karşılama, akademik baskıyı denetleme ve giyim, yemek ve seyahat gibi yönleri yönetme gibi faktörleri dengelemek, sürükleyici ve zorlu bir deneyim sunar. Bir müdürün olağan sorumluluklarının yanı sıra, okul dışından kaynaklanan çeşitli sorunları, gizemli tehlikeler ve kaosa neden olabilecek potansiyel tehditler de dahil olmak üzere yönetmekle görevlendirildiniz!